FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Halloj!
Tänkte publicera min sida denna vecka, den har varit nere nu i över 6 månader. Tänkte be om lite kritik innan! Klicka gärna runt lite, spela ett spel, glo på en film osv, vill ha kritik på så mycket som möjligt inte bara på index sidan! Sen forumet håller jag på att stylar om, så den kanske ser lite mysko ut nu. Sen när man glor på bilder så ska "slumpade bilder" bort och istället ska man kunna kommentera, det är bara där nu som utfyllnad. Rapportera gärna stavfel och buggar! Skriv gärna om nå kommer på något mera som ni tycker bör finnas på sidan. Adressen är www.webbextra.com, för att komma in på sidan så måste du skriva http://webbextra.com/index.php :P Tack för mig! Edit!? Hur gör man en hyperlänk ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Såldes inte den?
Ang sidan så tycker jag den ser ut som alla andra underhållnings-sidor. Den såg bättre ut förut. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Feedback på sidan: När någon tittar på en film, spelar ett spel eller annat... visa en länk med diskutera filmen/spelet i forumet ... på så sätt ökar du interaktiviteten och kan få en mer levande sida. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ja sidan är tjusig och enkel, men ja kan inte komma in på spelen? ja kör med firefox och när ja klickar på vissa spel så händer inget, bara flyttar om bilderna..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mycket trevlig sida. Grattis
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oj. Jag tyckte att den var alldeles för rörig för att man lätt skulle kunna få en bra översikt av sidan. Du har för många objekt på sidan som vill att jag ska dra ögonen åt deras håll och kolla på dem.
Det är dåligt, likaså logotypen som borde få en uppfräschning ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ursäkta för dubbel
|