FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej, jag undrade vad ni tycker denna hemsida är värd för försäljning?
www. jongo. nu inkomst: knappt nåt besökare: ca 30-40 st/dag |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
För rätt köpare så kan den vara värd mellan 10.000 och 5.000 SEK.
Du säger själv att du varken har besök eller inkomst - alltså är det bara själva programmeringen + design som är värt något, och säg att det max skulle ta 40 arbetstimmar att sno ihop. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hade det funnits kanske 50 bilder och kanske lite annat mobil godis så hade ju vilken 14årig tjej använt sidan, men nu är den begränsad men har ändå potential.
Jag skulle nog tippa på ca 3000-5000kr men om du har tur, mer såklart. själva funktionen hade nog varit poppis om den var integrerad på en annan sida som en community. nu finns det lixom ingen "sidan som man besöker igen" känsla. eftersom det bara är en liten funktion, försök hellre sälja den till en community och säg att dom får 50% av intäckterna från den om dom köper den för en 500lapp. så sköter dom om den samt har den på sin sida och gör reklam för den. då ser ju dom den som en inkomst, och det du får av detta är ju någon som sköter din produkt samt får en inkomst du itne behöver jobba för typ. om det nu fungerar bra ihop med communityt. något ja kom på nu lite snabbt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Får inte sidan att fungera i ie7???
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
kan du specificera lite mer om vad är det som inte funkar? skulle vara tacksam! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
On topic: jag tror faktiskt också på att paketera sajten i bannerformat eller liknande och få in den på ett antal mindre communities med vinstdelning. Du har lyckats bra med att göra sajten lättanvänd för användaren, och en användare behöver inte navigera bort från communityn för att göra beställningen. Å andra sidan är 1,50 kr i intäkt per beställning inte några jättesummor ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En sak som är jobbigt på den sajten är att den uppdateras var tredje sekund.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan tänka mig att köpa in tjänsten till community, om jag får ensamrätt för försäljningen samt 50% av intäkterna.
Kontakta mig gärna Nabil så kommer vi fram till en lösning. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|