FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan.
Gjorde ett inlägg tidigare som jag försökte uppdatera, jag kan inte heller skriva i den tråden. Så jag ber om ursäkt för s.k "dubbelpost" och hoppas att ni har överseende med det. Om Sidan Sidan var tänkt att användas som modellcommunity för modeller samt fotografer. Man skulle kunna ladda upp fotosessioner med mera. Tyvärr finns inte tiden kvar för min del, och istället för att sitta och hålla på designen som jag aldrig kommer hinna bli klar med, så ser jag hellre att den kan brukas av någon annan. Sidan går enkelt att anpassas till det mesta, vanligt community, bildcommunity, spelsida, prylsida och mycket mycket mer. Krävs ett par riktigt enkla finjusteringar för att designen skall vara något helt annat. Länk Index sidan finns helt klar på http://www.modellindex.se/Private/ Även menyn med dropdowns fungerar, den är alltså helt komplett. Pris / Material Priset för designen är 1000:-, rakt av. Du får Design (bilderna), CSS och Index-filen. Vid köp innebär det att du har fulla rättigheter att göra vad du vill med sidan. Designa om, Sälja eller Kasta i papperskorgen. Den är din! Domännamn Domännamnet för sidan är www.ModellIndex.se - detta ingår i köpet om man nu önskar att ta över det. Dock får köparen betala ev. avgifter för ägarbyte och transfer. Kontakta Det går bra att kontakta mig via msn : [email protected] Man kan även skicka PM, eller skriva i denna tråden. Övrigt Jag kommer att åka iväg på Måndag, och är inte hemma på nästan två veckor. Frågor besvaras enligt "Kontakta", dvs pm, mail eller igenom att skriva i tråden. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|