FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Alla jag valde står det misslyckad på, finns det någon chans att det ej är så?
EDIT: Nu fick jag en domän, konstigt. EDIT2: Tack Jonny för svaret. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
IIS system är mailbaserat och vid snapback skickas många mail; vilket brukar resultera i långa köer,.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Administratör
|
De domäner jag satte snapback på misslyckades hos Binero. Lyckades dock ta dem manuellt.
![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hade också beställt snapback pü ett par domäner hos binero: billigsprit, billigalkohol och tycktill. Alla stod som "misslyckades", men det verkar som jag kan registrera billigalkohol nu kl. 09:47. Fakturan är betald, det verkar ha gått igenom... Lite konstigt att jag inte fick den direkt på morgonen då, kan man tycka, eller?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Även jag misslyckades. :/ Av de tre domänerna jag hade beställt snapback på genom binero idag så misslyckades samtliga. Neware tog 1. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
50% success rate hos binero.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har bara snappat en domän och den fick jag =)
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade många namn inlagda som snapbacks hos Neware och Binero och lyckades få några av dessa:
valpkurs industrijobb kulturjobb skickapresenter importen sverigesidan stugbyte allaprodukter galan hittaprylar hittafordon webbfilmer Ovanstående domäner är alla snappade via Binero och jag fick inte en endaste domän via Neware denna gång. Är lite missnöjd men Binero är i mina ögon det absolut bästa företaget inom domäner och webbhotell i Sverige någonsin. Jag har det senaste året snappat cirka 300 domäner via Binero och kommer för all framtid att prioritera Binero framför alla andra företag när det gäller hosting och för den utomordentligt trevliga supporten. Kvällen till ära så tackar jag: Binero Tjeckien (för pilsnern) youtube (för musiken) Norwegian (för att ni snart tar mig till Tjeckien) WN (för alla trevliga kontakter) Toan (för att du inatt får mig att inse att Binero och Tjeckien trots allt inte är den utlimata lösningen på allt här i livet) ![]() Återigen så går inte detta inlägg att redigera i nyktert tillstånd imorgon. Rock on alla och ha det så bra.......... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hade 3 domäner som jag ville ha i natt, fick en via Binero och två via Snapback.se
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|