FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tailsweep betalar bra och per impression, och jag skulle knappast kalla det för utfyllnad. Vet dock inte om de tar in så många nya partners f.n.
Vi försöker dock ha ett balanserad annonsinventarium, med både CPC,CPM och CPA. Saken är dock den, att CPM-kampanjer finns det inte hur mycket som helst av, så då behöver vi stoppa in CPC eller CPA. Tailsweep är dock bra att ha o göra med. Rekommenderas starkt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Vad ledsen man blir nu på en fredag, men man måste ju kunna acceptera nej också. :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Bloggar kräver inte den mängden trafik jomper vad jag vet. De verkar enbart ta in lite större siter som partner utöver bloggarna ( då det från början är ett "bloggnätverk"
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kör själv med tailsweep och är mycket nöjd med dem. Men deras system verkar lite skum då priserna ändras hela tiden (jag ligger på UK sidan och får betalt i pund)
senaste kampanjen så fick jag in ca 1190pund (efter skatt o avgifter) och nu står det att jag fått in 1057 pund vilket kan ha med valutan att göra men om en kampanj avslutas så är det väl det beloppet som gäller? ibland kan det ta ett par månader innan man får betalat också, har ca 400 pund som jag inte fått betalat nu sedan ca 4 månader tillbaka Däremot så har antal annonser minskat väldigt mycket på senare tid vilket e synd tycker jag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
du kanske har för många sidvisningar jämfört med unika besökare? har du ett forum? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||