FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Såg senaste nummret av InternetWorld i hyllan på pressbyrån och tidningen blir allt tunnare på sitt innehåll, runt 50 sidor för 69 sidor är lite väl mycket pengar om man tar bort alla sidor med reklam så blir det inte mycket kvar.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
det är standard med gubbsvenska företagande.
stelhet och snålhet.. varje sida sparad är en snabb vinst.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Senaste numret var lite av en besvikelse men som jag förstår det gör de om en del och ska väl fräscha och tighta upp den lite.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Deras nya format kommer i nästa nummer. Tror de lagt mycket krut på det nu som gått ut över nuvarande nummer. Bara en gissning dock.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tycker att tidningen Internet World håller hög klass. Det märks däremot tyvärr att det som de publicerar på webben verkar vara skrivet för pappersformat och inte för webben. Lösningen är att börja länka ut lite mer och låta läsarna välja hur de vill gå vidare om de är intresserade av att forska mer i källorna bakom artikeln. Att Twingly finns i högerspalten är ju faktiskt ett stort plus.
Det var min lilla konstruktiva kritik.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja det kanske var därför det var lite fattig med material att de satsar på nästa nr, runt 47 sidor för 69:- var för mig i häftigaste laget om man räknar bort reklamsidorna blir det inte mycket kvar.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
lite väl klent håller jag med om... det var en knepig känsla att få ett häfte när man prenumererar på en tidning
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad sa idg när ni tog upp det med dom?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag räknade igenom hur mycket som var innehåll och hur mycket som var annonser och i detta nummer var det 42 sidor varav ca 23 sidor med innehåll som inte var annonser. Detta tar dem 70 kr för. Vilket skämt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|