FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har ett par konton jag administrerar hos oderland. Ett av dem beställde vi på den tiden då de hette internetfab så det är ganska många år sen. Har fungerat oklanderligt under alla år.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sitter själv och funderar på att skaffa Oderland, har hört bra om dem från annat håll med och är inte speciellt nöjd med surftown.
En fråga, på surftown har jag upplevt att när mycket folk börjar surfa, framåt eftermiddagarna blir deras servrar ganska bra belstade och svarstiderna på sidorna börjar gå uppåt 1,5-2 sekunder. Hur har Oderland det på sina maskiner, rappa och fina? Gör det någon skillnad för svarstiderna på ett företagskonto gent emot ett privat tror ni? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Att de har support under udda tider, t ex sent på kvällar och tidigt på morgnar (de har kanske 24/7?) är mycket bra!
Det som talar emot är deras avtalsvillkor. Man tecknar tydligen ettårsabonnemang åt gången, och abonnemanget förlängs PER AUTOMATIK. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Vi är inte omöjliga när det gäller konton dock domännamn behöver vi lite framförhållning med uppsägningar. Senast redigerad av oderland den 2010-03-30 klockan 03:25 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Dygnet-runt-support är imponerande måste jag säga! *Applåd*
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Oj - Oderland har gått ut med support dygnet runt? Nice. Blev samtidigt konfunderad hur detta går till med 7 anställda? Kan bara vara en härlig entreprenör bakom detta med riktigt röda ögon som sitter i tel 18 timmar om dygnet. :-)
Här får vi alla en blåslampa under häcken för att förbättra. Det tog inte lång tid för Binero att agera när vi började med support till 21:00. Nu tar Oderland det till en ny nivå med support dygnet runt. Dock - under kontakt bör ni uppdatera - där står fortfarande support till 22:00. Snyggt jobbat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
8st faktiskt och 5 st externa i dalarna som har firstline. Sedan finns det alltid backup för firstline då vi har driftjour 24/7 också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ok nice. De 5 måste ha långe timmar. Vi har tittat på företag som hjälper till med off timmar men tror inte supporten får den kvaliteten vi vill ha. Hursomheslt - roligt att se. Jag har visat vår supportchef som var nöjd förra året när vi tog det till 21:00. :-) Nu fick han annat att tänka på.
Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Har aldrig testat Oderland men det kanske är på tiden.. Hört mycket bra om dom.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|