FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har nyligen startat ett Safari företag i Tanzania "Swedish Tours and Safaris LTD" och behöver nu hjälp med att skapa en lättadministrerad hemsida som har en genomtänkt grund som möjliggör enkel expansion i framtiden.
Jag kan lite Dreamweaver och behöver hjälp med att bygga strukturen. "Swedish Tours and Safaris LTD" bolag är ett nystartat bolag och därför har jag begränsad budget. Jag betalar mellan 5000 till 9000 kr för detta jobb. Betalning kommer ske från STARC Consulting AB. Det finns ett embryo som jag inte är nöjd med överhuvud taget, men det ger en hint om innehållet i en safarisida: www.swedishsafaris.com Sidan skall innehålla: 1) Sökfunktion 2) Lista på hotel med bild och text med koppling till en enkel varukorg. Används enbart för att välja hotel som blir en grund för min offert till kund. Används inte för betalning. 3) Enkel betalningslösning mot Nordea eller Paypal (för betalning av Safaripaket) 4) Enkel anmälan som blir mitt offertunderlag: Namn, buget, resepaket, m.m. 5) Sidan skall var byggd med CSS så att man kan gör enkla ändringar 6) Sidan skall var byggd så at man inte behöver göra ändringar på flera sider ifall man ändra en information 7) Det skall vara lätt att lägga in nya beskrivningar av olika Safaripaket tillsammans med bilder (ev med SQL och PHP). 8) Sökfunktion för billigaste flyget till Afrika (Har ev. web och kontrakt som vi kan länka till) 9) Möjlighet att skriva in stora informationsmängder om Safari på ett strukturerat sätt. (Vill komm upp i Googles ranking) 10) Ett vettigt lättnavigerat menysystem. 11) Möjlighet för resebyrå att logga in och lägga beställning vilket ger dem kickback möjlighet. Mvh Johan Dahl 070-496 74 00 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|