FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan inte riktigt bestämma mig för vilken av dessa 3 olika alt. jag ska använda för hemsidan.
Lägger upp alla 3 här för lite grym feedback. Alt.1: har en lite LJUS mörk grå grön aktig header. Alt. 2: Samma som ovan men en mörk grå header. Alt. 3: Samma som alt.2 men utan fåret. Vilken anser ni bäst av dessa, och varför? Finns det något annat jag kan förbättra förutom detta ovan? Tack på förhand. Alt. 1 |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Alt 2:
|
||
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Alt. 3
|
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jisses amalia. Har du zoomat in på sidan eller ska den vara såpass stor. Allt är verkligen enormt!
|
||
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Typiskt "web 2.0 stort" är snyggt tycker jag... (Ja jag vet vad web 2.0 står för, och att det inte har med design att göra ni alla vet ändå vad jag menar när jag skrev sådär) ... Nå vilket alt? |
||
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Web 2.0 betyder inte "stort"..
Strunt samma, alternativ 3 verkar är iallafall dugligast av dem. |
||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag instämmer med mcfluff.
Den ger bäst kontrast och även om fåret var söt så blev det lite "plottrigt" ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag tycker faktist alternativ 2.
3 är istället för.. naket.. raka linjer och ett formulär.. ett gulligt får förgyller det hela.. möjligtvis att göra något mer med den.. utveckla den.. vad vet jag.. men alt2 är min favorit iallafall. |
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ingenting som rör sidan, men ett tips är att förminska bilderna
|
||
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Av de tre hade jag nog valt Alternativ 3. Gillade inte riktigt det fåret, lite skönare färger på alternativ 3 också.
|
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|