FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har tre domäner på ett och samma konto hos Binero, första sidan är upp och funkar fint, nu nu har jag provat att sätta upp den andra sidan i MINST fem timmar och det vill sig inte :angry: ...får fortfarande fram "Det här domännamnet är registrerat och parkerat hos Binero...".
Jag har lagt upp den andra sidan precis som jag gjorde med min första (som funkar), men inget händer?? Någon som har en aning om vad problemet kan vara? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har flera sidor uppe på mitt binerokonto och det har alltid fungerat utan problem. Lägger du in sidan på rätt ställe? Filerna ska vara i mappen "domännamnet"/html/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ska de inte vara i public_html filen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja om du kör med FreeBsd ska de ligga i den mappen, har du ett Windowskonto ska de ligga i html. Letade upp detta i Bineros FAQ: https://www.binero.se/kundservice/hj...eid=29&nav=0,4
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tackar, ska tittat lite närmare på länken så fort jag har vilat mina ögon lite
![]() Edit: Efter att jag skrev inlägget här dök min sida upp, utan att ha ändrat något?? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kul att det löste sig! Jag hade ett intressant (?) problem som jag inte heller vet hur det löste sig. Både Binero, min ISP och NIC/SE blev inblandade. Min site syntes på vissa datorer men inte på vissa andra, och det var ett tag efter att den blivit uppladdad. Poff, borta, men för vissa funkade det bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo..det måste vara Bineros fel
![]() Har du pecis registrerat domänen eller ändrat namnservrarna tar det 24-48h innan DNSen har uppdaterats fullt. Under denna tiden fungerar webbplatsen lite till o från. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Nej domänet är ej ny reggat ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du hade den parkerad först och sedan kopplade du den till ett webbkonto/ftp och antagligen är det en fördröjning där för någon uppdatering i DNS.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|