FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Min syrra och hennes kille verkar vara sugna på att skaffa 3 jag likså, dock verkar man höra mkt skit om dem.
Trekund.com är ju inte direkt något som gör en mer köpsugen. Någon som har 3 eller någon erfarenhet ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sade upp mitt avta idag, dock beror det mest på telefonen (A835). Med en bra telefon så är det nog stabilt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har haft ett 3-abonnemang i ett halvår nu och jag tycker att tjänsterna dom erbjuder börjar bli många och bra!
Att dom sedan har marknadsfört videotelefoni som den största anledningen till att köpa ett abonnemang känns helt fel, det var något man gjort första veckan. Känns absurt att hålla telefonen framför sig när man snackar och se den andra personen lagga... Det som är bra är den snabba överföringshastigheten! Jag varken risar eller rosar 3, med en bra telefon blir nog dom flesta nöjda! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak man skall ha i åtanke är att det är precis som med alla nya saker och det är att dem lider
av barnsjukdomar i allmänhet. Titta bara på när GSM nätet det drogs igång. Var i stort sett omöjligt att ringa vissa tider. Jag tror inte ens att Telia eller Vodafone har 100% fungerande 3G tjänst... Sen är visst 3 väldigt lockande med sina gratissamtal och minuter. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|