Medlem
|
|
Reg.datum: Mar 2005
|
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
För en kunds räkning söker jag en systemutvecklare för att utveckla en kampanjsajt där huvudsyftet är att folk laddar upp bilder och tipsar sina vänner att rösta på bilderna. Min kund väljer ut två vinnare varje vecka under kampanjperioden (som är v 25 - 35). Med tidigare erfarenhet räknar man med att 10 000 - 15 000 bilder kommer laddas upp under kampanjen.
Förutom den publika webbplatsen med bilder, topplista, tagcloud, röstning, tipsa en vän och ett par statiska sidor ska det även finnas ett enklare administrationsverktyg. Administrationsverktygets syfte är huvudsakligen att godkänna bilder och som ett hjälpmedel att välja ut varje veckas vinnare. Jag vill att systemet/webbplatsen utvecklas med PHP/MySQL.
Det finns vissa grafiska riktlinjer från kunden baserat på det tryckta kampanjmaterial man kommer använda sig av i butiker. Viktigt är att funktion och layout separeras.
Budget för uppdraget är omkring 10 - 12 000 kr (ex moms) men kan diskuteras beroende på omfattning och leveransens kvalitet. Systemet ska vara färdigt att testas vecka 20.
Skicka PM till mig om du är intresserad. Jag vill att du skickar med relevanta referenser och exempel på webbplatser du/ni har utvecklat. Jag har en i stort sett fullständig funktionsspecifikation som jag kommer skicka till de som visar seriöst intresse.
|