FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har haft många idéer till den här domänen, haft ett forum där för några år sedan och det började röra på sig, men jag orkade inte med all spam så jag lade ner forumet. Sedan har domänen pekat på olika sidor för att till slut bli en blogg.
Jag hinner inte uppdatera den, tanken var att lägga ut aktuella händelser men hinns inte. Ge ringet pris, kom med bud om du är intresserad, det är ett bra namn för sverige, om sidan ska handla om vad som är Aktuellt Nu Den gav några dollars i månaden när det vart forum, sedan dessa har jag inga siffro med det är inte mycket då det saknas innehåll. Kan även tänka mig att samarbeta med någon driftig, så även ni som har idéer och tid/ork att driva projektet kan jag tänka mig att dela alla inkomster som den kan ge 50/50 med. Kom med bud eller förslag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
För mig ser det inte bra ut i Firefox 2.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ser inte vidare fint ut hos mig heller. Firefox 2.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hej, ja jag märkte detta men den theman var inte heller så bra för nyhetsblogg så den byttes nu ut till en mer passande som vi kommer arbeta vidare på.
Ni behöver inte skicka mer Pm, det blev ett samarbete istället för försäljning. Så nu kommer det uppdateras så som den ska med nyheter och aktuella saker. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|