FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Godkväll.
Jag slösurfade lite på kvällen så ser man en banner där det står "Halva Priset på webhotell 500mb", wiieee tänkte jag ![]() och klickade såklart på bannern och så frågan inte fått svar på är, är unisite bra? eller ere cliche klass på de? / Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har svårt att förstå hur man ens kan överväga att använda ett webbhotell som påstår sig erbjuda "Obegrensad trafik" för 29 kronor i månaden. Vid åsynen av sådana erbjudanden skall man föra muspekaren till webbläsarens övre högra hörn och klicka på krysset som finns där. Om som privatperson söker webbhotell för ett mindre projekt och tycker att priset är viktigt erbjuder företag som gate9(.se) väldigt billiga konton.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
morphius, fyll i din profil enligt våra gällande Regler.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har byggt en webbsida till ett företag om ligger just på UniSite. Dom har säkert stabila servrar, men då (i vintras) ville dom inte ge mig åtkomst till kontot. Dom hade också svårt att svara på mail, släppa domäner etc..Om dom är bra eller dåliga är svårt att avöra för mig, men du fick i alla fall höra min "erfarenhet" av dom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag råkade kolla Unisite igår och det var smått irriterande att avtalstexten var på norska. Det mesta förstår man ju men det blir ändå lite svårt att överskåda och veta exakt vad som menas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
För inte så länge sen smurfade jag runt lite på deras sida och såg att deras uppkoppling är ADSL 10Mbit typ, är inte detta en ANING absurt?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|