FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Är det bara jag som får ett första intryck av Anovo AB som verkligen suger? För att göra en lång historia kort så fick jag en nya Viewty-mobilen av Tele2 här om dagen, men som gick isönder helt plötsligt under ett samtal. Eftersom jag måste retunera mobilen till Tele2s reparationspartner, Anovo Nordic AB, så tänkte jag även ta kontakt med dem och fråga hur lång tid en eventuell reparation tar. Det visar sig att de inte har något telefonnummer för support, utan endast ett betalnummer (19.50:-/samtal) man kan ringa för att fråga. Visst, 19.50:- är egentligen inte så mycket MEN när man ringer dit, varpå accepterar kostnaden av 19.50:-/samtal och får svaret (automatiserat givetvis): "Tyvärr så har vi lunchstängt för tillfället, vänligen ring senare" så blir man inte annat än lack. Man frågar sig egentligen varför dom för det första har ett betalnummer och varför i h*lvete man inte skriver ut lunchtider på webbplatsen, precis vid telefonnummret, så man slipper pynta deras avgifter för att få reda på deras lunchtider per telefon. Någon som har erfarenhet av detta företag och kan svara på hur lång tid man kan beräknas vänta tills telefonen kommer tillbaka? Nu har jag grinat ut lite på ett forum och jag känner mig lite bättre ;-) /Johan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|