FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har ni 2x100mbit lina dedikerad endast till er? om inte, hur mycket av linan får ni använda?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Enligt samma källa så hade Sony Ericsson en förlust på 113 miljoner Euro under första kvartalet 2003. Ändå så fortsattes det att säljas gott om Sony Ericsson-telefoner. Idag har Sony Ericsson gått med vinst under minst tre kvartal i rad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Köper ni av colt eller köper ni av sydkraft som köper av colt? /C |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Med risk för att vara en till ifrågasättande tjomme...
Jag blev lite nyfiken på det där med LIR och kollade upp lite hos RIPE och jag hittar Crystone AB under "small" (?) Källa: http://www.ripe.net/ripencc/mem-services/g...indices/SE.html |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Om du verkligen är ute efter Co-location, dvs. inte server-colocation. Skillnaden är att vid vanlig Co-Location så hyr du en del av ett rack, eller ett helt rack hos någon Co-location leverantör. Du ansvarar själv för Internetkapacitet från någon ISP. Ett rack kan du hyra för en 5000 ca / månad och ett half rack för 3000 cirka. Om du vill hyra en delad server, dvs. Co-server där du delar servern med andra kostar det ca 500 kr månaden. Du kan även hyra en Dedicated server, där allt är configurerat och klart för ca en 1000 lapp. Letar du efter första alternativet kan jag hjälpa dig, kommer också från branchen och har en hel del connections. Skicka ett Pm om du är intresserad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||