FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Skall starta upp ett nytt projekt åt en kund och behöver ett webhotell utomlands med möjlighet att hosta multipla domäner - dvs koppla flera domäner till samma konto. Någon som har nåt bra att rekommendera? Har kikat bland tidigare inlägg men inte hittat något som jag tyckte passade... Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har använt Neureal(.com) under knappt 1½ år. Det har fungerat bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för förslaget, skall kika lite på det...
Mvh Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
loopia.se kan man köra flera domöner till samma, fast du skulle ju ha utomlands.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
För den extra månadskostnaden får du ett rekordeligt hotell som stöder obegränsat med domäner :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Decibel: Det du skriver stämmer inte. Du kan lägga upp gratis alias hos oss. Vi kommer VÄLDIGT snart att införa gratis alias och subdomäner i den vanliga kundzonen för samtliga våra kunder. Du kan även idag lägga upp gratis alias genom att parkera domännamn två hos oss. Vi erbjuder både gratis subdomännamn och pekning av domännamn på vår domänkundzon. Kontakta vår support om du vill ha hjälp med detta. Mer om denna uppdatering kan ni läsa på: http://www.loopia.se/omloopia/nyheter Med vänlig hälsning Sam Nurmi Loopia Webbhotell AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad innebär då tjänsten "Domän-alias (WWW)" som finns i er prislista?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Det är en prislista vi har kvar eftersom man även kan köpa alias från den riktiga kundzonen enligt den modellen som kommer att bli kostnadsfri med paketuppdateringarna vi kommer att genomföra inom kort. "Domän-alias (WWW)" och alla andra domänalias kommer alltså att bli kostnadsfria. Men om du vill ha gratis alias så kan du redan idag parkera ditt domännamn hos oss och utan kostand lägga till subdomäner och domänalias. Det är alltså gratis att lägga upp alias hos oss även om vi har två tillvägagångssätt för detta. Med vänlig hälsning Sam Nurmi Loopia Webbhotell AB |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
En presumtiv kund kan omöjligen veta vad ni tänker göra, eller "väldigt snart" ska införa. Då prislistan finns där, anser inte jag att den felaktiga informationen levererades av mig då jag läste rakt upp och ner ifrån er hemsida. Men bra att ni bringande solsken i frågan. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|