FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fast det är faktiskt en genomtänkt komponent i vårt varumärke - det kan nästan uttryckas som att "vi vet att vi är så bra på det vi gör att man inte behöver en flashig sida fylld med skryt som ändå inte kan hållas".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Men tittar man på ett annat segment så behöver man inte grädde på moset för webbsidan utan det ska vara enkelt att navigera. Se på deltaco. Firmor som köper från en grossist skulle bli tokiga om de hade upplägget som webhallen.com . Webhallen är snyggare och navigationen är anpassad på annat vis. Men det är bra mycket effektivare att navigera i Deltacos system. Deltaco lägger bara upp det viktiga och gör ett jäkligt bra jobb som grossist istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Folk hittar inte hit genom att googla på "webhotell" precis...
Websidan ska mer ses som en lista på tjänster och priser. Det kommer dock den nya vara betydligt bättre på än den nuvarande, även om den bevisligen fungerat bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Identisk och identisk - jag skulle väl snarare säga att designen har samma koncept.
Men det är ju ändå tvåspråkigheten som är det relevanta. Den nya åker f ö upp så fort elen är klar (jo, det har dröjt lite VÄL länge men är inne på sluttampen nu) så vi kan ta emot stora mängder kunder - det utländska intresset är minst sagt stort, särskiilt nu efter Wikileaks. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|