FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Nykomling
|
Får hålla med föregående talare. Efter att ha läst det du skrivit, så blir man skapligt nyfiken på vad det är för blog du talar om
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Varje fönster i Windows är i det närmaste en hel applikation med menyer och allt. Vanliga windowsanvändare tycker inte om att stänga fönster eftersom de då oftast även stänger ner hela programmet. Och måste på nytt försöka leta upp var i hela världen symbolen för programmet nu fanns, i startmeny, eller om det var på skrivbordet eller i listen längst ner, men den visar inte längre programmet, vart har det tagit vägen?, aha kan den förminskas?, eller... var de nu kan hitta programmet igen. Jag ska se om jag kan hitta den suveräna undersökningen som öppnade mina ögon i denna fråga som rätt utnyttjad kan skapa fler klick på annonser på MFA-sidor. Under tiden, studera närmaste tjänsteman eller -kvinna, 45 plus, van vid sin dator men ändå extremt datoroperativsystemsokunnig, mätt med våra ögon här på WN. Jag är ju Mac-användare och vi tänker ju inte på samma sätt eftersom vi har programmet igång, med eller utan ett eller flera fönster och med en meny som ständigt finns överst på skärmen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
I och med att i stort sett alla populära webbläsare, förutom IE6 som håller på att fasas ut, har stöd för tabbar, så är det nog bara en tidsfråga innan även de mindre erfarna internetsurfarna upptäcker fördelen med tabbar. Men jag skulle gärna vilja läsa denna undersökning som du berättar om, den låter intressant... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Senast redigerad av xarph den 2011-03-12 klockan 10:12 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag är bara anmäld hos Bloggportalen.se ![]() Lär få mer trafik om jag anmäler mig till flera ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men jag hittade knappt dina annonser. Ska du komma upp i klick och tjäna pengar så måste dina besökare ha en chans att hitta annonserna och klicka på dem. Jag hade inte reagerat om du vävt in Adsense mellan de olika inläggen. Använd också Googles funktioner för att markera text i HTML-koden som är relevant, d v s om jag hittar något speciellt på sidan som jag tycker är intressant, kommer annonserna också att handla om samma eller relaterade saker. Googles länkannonser överst på sidan kan få en del att tro att det är en del av navigeringen = bra klick. Gör också en deal med någon hyfsat seriös importör så att de som hittar din sida och blir sugna snabbt kan klicka och beställa sig en telefon. Och du kan plocka 30% i provis per varje sådan order = goa pengar... Men som sagt, snygg sida och mycket bra innehåll. Alldeles för bra, om man nu ska följa min regel med att annonserna bör vara mer intressanta än innehållet om man ska få många klick. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag skulle vart lite försiktig. Jag vet att apple inte tycker om när man använder deras varumärke i sitt domännamn.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|