Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Webchat med webcam

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-02-26, 12:39 #1
ante_malm ante_malm är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
ante_malm ante_malm är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2008
Jag bedriver flera olika verksamheter på nätet, då jag skapat många olika kontakter genom åren har jag nu fått en lite ovanlig förfrågan.

Det är så att en vän till mig säljer stripshower på nätet.
företaget som driver siten tar hälften av hennes intäckter i provision, jag tycker personligen det är för mycket då det rör sig om ett antal tusenlappar om dagen.

Jag har nu lovat att hjälpa henne bli sin egen och slippa betala dessa groteska summor i provision.

I många år har jag anlitat Skywalk Produktion för kodning och design av mina sidor på nätet och så även i detta fall.

Problemet är att Lelle på Skywalk inte besitter de kunskaper som krävs för att kunna fullfölja projektet.

Skywalk har utformat en startsida, därifrån vill jag sedan att man via ett användarnamn och lösenord som hon skickar till kunden via msn efter erlagd betalning ska kunna logga in direkt på hennes webcam för att få se hennes show.

Tex...

Kunden hittar sidan via en reklam banner på någon site, kunden klickar på bannern och hamnar på hennes startsida, där finns bilder på henne och div. information ang. betalning osv. Kunden betalar för en show på tex 5 minuter/200kr. Hon ser att betalningen nått henne, hon skickar en inloggnigskod via msn som bara ska fungera en gång och i 5 minuter.

Finns det någon typ av programvara som går att köpa eller finns det någon som har några tips ang. detta?

Tacksam för snabbt svar. (Tid är pengar)
ante_malm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:05.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017