Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Vems jobb att träffa kunder på en webbyrå?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-02-28, 14:31 #11
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 2 604
Magnus_A Magnus_A är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: May 2006
Inlägg: 2 604
Kan vara lite kulturberoende också. I många länder utanför Sverige så måste överchefen vara inblandad för att det ska fungera. Mellanchefer tillåts inte ta egna initiativ, speciellt inte utåt. Så om det är ditt företags första möte med en ny kund, så är det näst intill självklart att du som ägare/bigboss/vd ska närvara, förutom designer m flera.. Inte för att göra dina anställdas jobb utan för att ge trovärdighet åt ditt företag och bekräfta de uppgörelser som görs. Ditt uppdrag som boss att prata med folk på samma nivå, alltså kundens ledning (beroende på hur stort företag kunden har) och rent allmänt vara en garant för att det fungerar. Att inte komma kan komma att ses som ett etikettsbrott i vissa fall.
Magnus_A är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017