FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Samben, tråden handlar faktiskt inte om att betala eller inte för att vara med i WN, detta är en helt annan diskussion, utan det handlar om möjligheten att kunna lägga in första hands nyheter på WN och hur detta skulle kunna ske. Lösningen på problem ligger ofta närmare man tror och tyvärr tror de flesta att pengar löser allt vilket det ofta inte gör, engagemang däremot, löser många problem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
om. 1. Bristen på färska nyheter Detta tror jag man kan lösa med nyhetsövervakning som jag skrev tidigare. Kanske kan man få enskilda medlemmar att ta fram egna nyheter också. Helt klart värt ett försök om någon frivillig dyker upp, men jag har inga höga förhoppningar om att det kommer ge så mycket. Hoppas jag har fel. 2. Problem att lägga ut egna nyheter Detta tror jag man löser genom att införa en ny forumdel för pressmeddelanden och en forumdel för egenreklam. Det har diskuterats i en annan gammal tråd som nyligen har väckts till liv http://www.webmasternetwork.se/f2t11471.html. Det skulle ge moderatorerna lite mer jobb. Antingen för att rensa bort tramsnyheter och spam eller för att i förväg godkänna vad som läggs ut. Jag tror det skulle vara värt ett försök (om det inte redan har gjorts) och jag ska skriva lite mer om det i den andra tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
antingen via mail till alla medlemmar eller på annat vis (Behöver absolut inte kosta dom ett öre) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|