FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hejsan
Jag undrar med er erfarenhet vem man skall vända sig till med att få hjälp att få upp min hemsida www.laptimer.se på google . det är inte så många ord som det söks på det är nog mest laptimer laptimers eller lap timer. hur funkar sökmotorerna om man indexerar laptimer åker de andra 2 med av bara farten ??? Sedan så trodde nog jag att den automatiskt borde hamna högt upp på man söker på samma ord som sidan heter. laptimer.se OBS nybörjare på detta om det är någon som tycker man ställer korkade frågor. MVH Mats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
finns hur mkt att läsa om det både här på wn och på seo-forum.se. rekommenderar att du tar en titt (här&) där
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Börja med lite Länkkataloger, max:10st länkar i veckan.
Lägg på Lite bloggposter på sökorden. Gör nån/några sateliter och släng ut som stöd till sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
träningsklocka (190 på google) bara seo fixa lite på det ordet OXÅ så är du etta där.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Liknande sidor med liknande domäner som innehåller länkar till den egentliga sidan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag tror att ponting avser den lite mer seriösa typen av satellitsidor. Den mer spammiga varianten kan leda till ban från Googles index. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|