FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Finns det bra webbhotell som erbjuder bra prestanda till bra pris?
Webcows webbhotell är ju inte särskilt bra, jag upplever sajter som ligger på Webcows servrar som ganska långsamma. Jag har tittat lite på följande webbhotell: City Network Digikom Webbkonsulterna Är det någon som har någon erfarenhet av dessa tre webbhotell? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
/Zoran |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, men upplever man Webcows som en polsk fiat, så känns B-one oftast som en trampcykel!
Alltså är B-one inget alterantiv, Zoran! Har ingen aning om Webbkonsulterna, men har kollat lite på andra sidor som ligger på de andra leverentörer du nämner. City Network verkar vara bra, men hur supporter är och dylikt har jag ingen aning. Maila och fråga om du kanske kan få enn testkonto i en vecka eller två? Det skulle räcka för att du skall pröva ut om det duger till dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
High *********** är bra har aldrig varit några problem. Och just nu får man också en domän på köpet om man beställer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske för att dra ner priserna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag såg att de även hadde en .com address www.duoserver.com |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
City Network har om jag inte minns helt fel samma ägare som Box Hosting, eller om det är de som äger Box. Anyway, för ett tag sen så var de i stort sett samma bolag (fick alltid faktura från City när jag beställt från Box). Och Box är väl inte det mest fantastiska webbhotell som världen skådat, som många här nog kan hålla med om.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Så nu är det förstås samma ägare. |