FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fick ett mail idag ifrån Smartresponse Media.
Någon som har provat på dessa? Dom verkar erbjuda 85% utav kundens debitering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
jag har registrerat mig och tycker att ersättningen verkar ligga ungefär på samma nivå som övriga nätverk
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag har också registrerat mig hos dom, känns som ett bra komplement. Ett plus för det deras snabba service svar alltid snabbt på mail osv. rekomenderas!!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Också fått mejl nu..
Någon som har hunnit komma igång med dem (som annonsör) än och kan ge några kommentarer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det gick inte att nå deras server just nu och du är den enda i denna tråden som har svarat och som har mer än 1 kommentar på WN. Jag är inte ute efter info för egen räkning utan för att en del av våra kunder vill testa affiliates mm. Mvh Johan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att dera sida ligger nere och att Fillevante troligtvis jobbar hos dem ger ett oseriöst intryck redan nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Administratör
|
Användarna Fillevante och srm använder samma IP-nummer. Srm har angivit Smartresponse media som hemsida.
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag fick också mail ifrån dessa i fredags.
Nån som känner till dom? Av mailen som skickades fick jag ett blandat intryck. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker deras support är helt otrolig. Svar inom några minuter. Alltid vänliga.
Deras kampanjer är helt okej, då dom betalar i DKK gör att det blir en hel del i ersättning ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||