FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hittade följande på SEO-forum, håll till godo...
Ett litet tips: Om man prenumererar på Swedbanks nyhetsbrev får man en rabattkod på 1000kr att använda på Google Adwords, inte illa. Man kan anmäla sig till nyhetsbrevet på http://swedbank-nyhetsbrev.allready.net/ft...ftg/anmalan.csp, välj att få hela brevet i mailen. Klistar in det finstilta: "Erbjudandet gäller till och med den 29 februari och får bara nyttjas en gång. En uppläggningsavgift av kontot tillkommer på 50 kronor. Erbjudandet gäller endast företag som inte har ett Google AdWordskonto sedan tidigare." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gäller det bara företag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför har swedbank nyhetsbrev på sidan: allready.net för ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen aning om varför dom har det där.
Om man går dit och registrerar sig som det står ovan, så kommer du få ett nyhetsbrev. I det brevet så finns det en länk där du fyller i Namn Företags namn pers/org nr mailadress efter ett tag får du ett mail från swedbank med en kod i. Jag tror att det endast gäller företag, dock kan du ju alltid använda dig av ditt personnr (enskild firma) Jag har fått annonsering på adwords för 3000 nu, kostat mig 300 =)) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du vet att du inte får göra så väl. Ett gratiserbjudande per person är det och om du använder flera borde du åtmindstonde inte skryta om det =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är åt flera olika företag =)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Humm... Jag fick aldrig någon länk till något annat än nyhetsbrevet i sig själv när jag signade upp för en dryg vecka sedan....
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|