FAQ |
Kalender |
![]() |
#161 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ni får ursäkt men....
Proinet är det sämsta j***a skit jag varit med om! Skicka ut nytt lösenord NU! Försökte gå till supporten för att kolla mitt ärende på https://support.proinet.se/ , detta fick jag: Citat:
Till er som kommer svara "Byt då!"... Absolut! Bara jag kan logga in en sista gång! /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har redan bytt !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
|
|||
|
Men om du lyssnade riktigt noga! Så fanns det möjlighet att skicka SMS!
Är någon maskin nere, kan man också skicka iväg ett SMS, att du inte få prata med någon är inte samma sak att man inte löser problemet. O. & K. har inte haft några maskiner nere den här dagen, utan det var proinet burkar. Håll gärna isär dom olika miljönerna, för en korrekt diskussion ifrågan, cpanelen är ingen frisk mjukvara. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
JAHA! Jag förstår!
Så som kund hos OK / Proinet så ska man inte förvänta sig att ni svarar på mail eller ens svarar i telefon utan man ska förlita sig på att skicka SMS! Gud, vilken underbar support! Jag ser gärna att fler företag tar efter det här initiativet och helt struntar i sina kunder! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
|||
|
Citat:
SMS är bra, jag skulle hellre skicka SMS till telia och någon ringde upp mig istället, för att sitta i 30 min telefonkö och bli runtkopplad Mail som kommer in på [email protected] besvaras och åtgärdas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag antar att de mailen jag skickat till supporten kanske fortfarande håller på och besvaras, de kanske ville skriva ett extra långt och utförligt svar. Men jag föredrar korta svar, mail som någon komponerat i två månader håller sig sällan helt ontopic.
Har dessutom testat att skicka vanligt brev till Proinet men naturligtsvis ingen lycka där och vet du vad? Jag kommer inte försöka ringa igen. Jag kommer inte försöka maila igen. Jag tänker inte försöka SMSa. Istället tänker jag påpeka att supporten är usel, det finns inte tid för fler ursäkter. Dock är jag jätteintresserad av att bjuda på tårta när ni lägger ner skojarföretaget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
|||
|
Ja, eller så skicka du om mailet. Du kan även PM:ar här i forumet om du är anelägen av att lösa problemet eller vill du bara gnälla på proinet?
Om du inte vill tala om problemet , så behöver du inte heller gnälla. Vår avsikt är dock att få proinet på rätt kurs ingen och få ordning på dom problem som finns. Citat:
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|