FAQ |
Kalender |
![]() |
#151 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Kom hem från utlandsvistelse i förra veckan och upptäckte att jag inte kom åt ftpn så jag kollade in deras driftinfosida som numera är ett forum och beställde nytt lösen enligt deras instruktioner. Hur svårt är det på en skala att skicka ut nya lösenord till sina kunder? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
|||
Nykomling
|
För Proinet har det blivit väldigt svårt, skalan räcker liksom inte till. Det tog sin tid och tjat från min sida också. Det känns som att de som har haft tid och ork med att sitta i telefon är de som fått uppgifter först.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
|
|||
Nykomling
|
o&kwebhotel aka Proinet har legat nere hela dagen. Efter att ha väntat i 12 timmar på att sidorna skall komma igång igen väntade en telefonsvarare på deras supportnummer att de inte va någon idee att prata in något meddelande för det skulle inte lyssnas av ändå.
Nu får man bara ringande signaler i all evighet och ingen information om vad som händer. Det borde gå ut en riksvarning för att ansluta sig till dessa skojare! Var är Sverker Olofsson när han behövs! heh ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |||
|
||||
Medlem
|
web02 lär har fungerat nästintill hela dagen iallafall. Har några sidor där och har donat lite på dom idag och det har fungerat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jo detta handlar om web01.
Att du skriver "fungerat nästintill hela dagen iallafall" är ju lite skrämande. Lite attityden att "funkar det ibland så är de faktiskt helt okey" Antar att de inte är så du menar men börjar nästan få dom känslorna själv. "Gött nu funkar de nog en liten stund, får passa på att arbeta lite". * psst, nu gick den faktiskt igång efter ~15:h nertid . Får passa på att arbeta lite innan jag somnar. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
|
|||
Banned
|
Sluta gnäll och byt hotell för helvete...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
|
|||
Nykomling
|
De är väll bra att folk gnäller så andra slipper göra samma misstag? Att bara lägga locket på och knalla vidare ger väll inget vettigt till utvecklingen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|