|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jul 2005
|
Nu letar jag efter ytterligare en programmerare till företaget. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara drift och utveckling av en befintlig e-butik (se min profil). Enligt plan så kommer butiken att rivas från grunden och byggas upp på nytt med Magento som bas. Eftersom Magento är en helt ny e-handelsplattform så ställer jag inga krav på att du har arbetat med systemet tidigare. Det är dock bra om du redan har erfarenheter av andra e-butiker. Du bör ha goda kunskaper i php, mysql, html, css, mm (det gamla vanliga). Grundläggande kunskaper i photoshop är också meriterande.
Har du f-skatt så sker betalning per arbetad timma. Det spelar i så fall ingen roll vart i landet du befinner dig. Är du bosatt i Stockholm så kan jag istället erbjuda anställning (hel- eller halvtid) med fast lön. Hur dina arbetsuppgifter kommer att se ut beror till stor del på hur många timmar i veckan du tror dig kunna jobba.
Skicka CV och en presentation av dig själv till gustav(punkt)aberg(snabel-a)aidex(punkt)se. Ju mer information om dig själv och dina färdigheter som du kan ge mig, desto bättre. Allt för kortfattade och oseriösa ansökningar kommer inte att besvaras.
|