FAQ |
Kalender |
![]() |
#61 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad är det för hemska misstankar du har? Att linux är en stor hög med buggar , och alla som kan det här med OS väljer andra fria UNIX istället för Linux.
Sedan innerhåller den där artikeln ett antal tolkningsfel. Jag tro inte din sida bli säkrare någon annanstans. Imorgon är det något annat webhotell som drabbas. |
||
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag tycker ändå att man borde få lite information om vad som händer. Driftinfo.net uppdateras ju lika ofta som året 1997. Vadf*n...
|
|||
![]() |
![]() |
#63 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tack och lov för de andra webbhotellen så verkar dessa förmodligen rätt kompententa hackare ha låst fast sig vid Proinet som mål.
Med all sympati till stackarna på Proinet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#64 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
|||
Medlem
|
Inte alls roligt att de blivit hackade igen. Hoppas innerligt att de får fart på servrarna snarast, annars börjar förmodligen folk tröttna, inklusive jag. Förra gången tog det typ två månader (kan vara fel, men tog bra lång tid iaf) innan man kunde få tillbaka filerna från 01-an och på två månader har de flesta själar hittat ett nytt ställe att hänga på. Jag förstår att det kan vara tungt att ge ersättning till 1600 kunder eller vad det var men om det nu händer liknande saker för andra gången bör man nog fundera på det. Har verkligen trivts med proinet men det börjar faktiskt se svart ut.. Puh, hoppas det löser sig.
|
||
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det vore uppskattat med en liten uppdatering från Proinets sida här på forumet eller på driftinfo.net. Inatt pratades det om 11.00, till IDG's journalist har man tydligen sagt kvällen för 01-02 och senare för 03. Förhoppningsvis har läget klarnat och kjette o co kan uttala sig.
|
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan säga att efter förra hacker attacken och proinets usla support så bytte jag till annat webbhotell och det är jag väldigt glad över,
allt har funkar jättebra på andra stället. Nertid ett par gånger bara, en gång dom skulle göra någon uppdatering, vilket skedde nattetid. Andra gången var det något fel, fixat snabbt (1 - 2 timmar) samt att dom INFORMERADE att det hänt och vad som skulle göras åt det.. Valde proinet pga tips samt att de var billiga, men dom väljer jag aldrig mer. Jag lider verkligen med er som sitter hos dom och har problem. |
||
![]() |
![]() |
#68 | |||
|
||||
Medlem
|
Synd att man som kund ska behöva få informationen via IDG och inte via Proinet...
|
|||
![]() |
![]() |
#69 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||