FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
För det första, sidan ahr inte varit öppen i två år. Jag har hållit på med den i två år, det står ganska väl beskrivit i tråd inlägget. För det andra så är jag inte ute att tjäna pengar på sidan. Hade jag varit det så hade jag öst på med reklam på sidan och sedan gjort en betal funktion eller hur? Jag vill inte tjäna något på sidan, jag vill göra en mötesplats för invånare i Linköping som har samma intresse. De flesta vet hur jobbigt det är när man är ute och ska gå på krogen och inte har en aning om vad som händer på de olika klubbarna utan måste gå till varje krog och kolla om det är nått. Jag vill att folk ska slippa det, kunna se vimmelbilder på sig själva och kompisar när de var ute... Det som du säger Gustav är jag också helt inne på, problemet med den här fotografen är bara att han "ägs" utav en klubb som finns här och jag får enbart vimmelbilder för att han vill hjälpa mig upp med sidan. Men jag ska göra så att ta med mig kameran ut och sedan ta kort och ösa på med visitkort till folk. Någon mer som sitter inne på något tips? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag fattar inte varför du gör det så svårt för dig, och för varje tips du får/har så har du massor med anledningar till varför dom INTE fungerar, då är det klart det inte går...
Det är klart att det bästa är att vända sig till den publik, så pinpointat det går, som man vill ha på siten, och där ser jag det som om inte en fördel, så ett förenklande, att det är begränsat till Linköping, man vet att det egentligen enda intresset som kan finnas finns i Linköping, med anknytningar då till känner någon som bor eller studerar i Linköping.. Jag kollade snabbt på din site, finns det bara 3 restauranger i Linköping ? Men...dela ut direktreklam, stripea upp din och kompisens bil, lappa parkerade bilar ute vid IKEA, tryck upp tröjor...jag tror (hoppas) många här tenderar att fastna i ett allt för tekniskt tänkande, min erfarenhet är att människor egentligen är ganska "enkla", och vill ha ungefär samma saker som man alltid har velat ha, sen att internet är ett annat sätt att leverera det betyder inte att man ska fastna i det tekniska... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Sen är det tyvärr så att för att tjäna något, oavsett om det är pengar eller användare, så måste man betala för det. Oftast både i tid och pengar. Så om du absolut inte är villig att betala en krona så får du istället bli en fena på att marknadsföra dig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gör forumet publikt så att användare vill registrera sig för att svara på något eller säga emot något som skrivs där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag får väll bara ta och be om ursäkt där då, skumläste igenom allt, ta dock vara på alla tips du har fått här för i princip allt kan öka trafiken på din site.
"You can only find truth with logic if you have already found truth without it." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack så mycket för all hjälp och kommentarer.
Det är som ni säger, bara jag ger mig f*n på det så kommer det nog gå, eftersom att det bara är i Linköping som jag vill ha användarna så är det ju bara att dela ut reklam och göra sig sedd. Tråden är väll löst, men om det är någon som fortfarande sitter inne på någon mer idé så är det bara att hojta till. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|