FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Det blir ju en hel del endå och han har ingen användning för domänen :lol: Blir en riktigt fina extra pengar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
eftersom han har det namnet är han antagligen mycket intresserad av ditt domännamn och har också möjlighet att betala också, men tycker inte det finns någon anledning att begära mer än du först bad om.
Ingen ide att bli för girig. Du har ändå gjort en bra affär. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Är du matthandlare eller?
Du har gett honom ett bud och han har accepterat. Då borde saken vara klar, om man ska uppfylla baskrav på hederlighet i affärer. Om han sedan vill köpa mer (logotypen) får du ge honom ett bud även på den. Men det erbjudande som du redan lämnat ska du inte försöka krypa undan ifrån, om du inte helt saknar heder. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker du ska begära $2000 för domän och loggan. Det kommer han acceptera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Nykomling
|
Efter vidare kontakt har vi kommit överens om $1500 för domänen och loggan. Det är ganska bra return för mig och min motpart kunde inte tänka sig någon annan summa.
Som en parentes till Magnus_a ovan så startade jag tråden eftersom jag inte har någon erfarenhet alls av detta och ville få input från folk i branschen. Saken var inte alls klar eftersom han aldrig accepterade mitt anbud utan kom med ett nytt iom. logotypen osv. Allt som allt så lärde jag mig åtminstone en del under det hela och jag tackar alla som svarat i tråden eller via PM! ![]() Postar namnet igen för de som missat det när jag tog ner bilden: ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||