FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag har varit i kontakt med ett företag som ev. ska bli återförsäljare för sexleksaker och sälja dessa via nätet. Det jag nu försöker är att argumentera att dom ska satsa på att sätta upp en e-handel så att dom kan börja sälja. Handeln ska endast ske via nätet, till en början iaf. Det jag söker efter är hur branschen ser ut inom just försäljningen via nätet för sexleksaker. Jag vill ha starka argument så att dom kan sätta igång sin idé och därmed bli återförsäljare. Som i sin tur genererar mig arbete och inkomster. Jag vet att en av medlemmarna på detta forum bedriver försäljning av sexleksaker via nätet. Så detta är kanske en känslig fråga och att man inte riktigt vill avslöja hur mycket som helst. Annars är det bara att plocka bort denna tråd, det är okey. Men man måste ju iaf fråga... :-) Men, jag är endast intresserad av hur brancshen inom detta ser ut. JAg har letat på nätet men jag har inte riktigt hittat det jag söker efter. Kanske någon här har ett bra tips. Tack på förhand! Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, det verkar finnas en marknad iaf och därför en massa konkurans.
Kanske dags att någon börjar nicha sig mer åt en del av denna marknad ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Aj nu blir inte Mats glad
![]() Fast ska man sälja erotiskt material så är väl internet den bästa marknaden. Man kan vara hyfsat anonym när man köper och man slipper dölja sig som om man besökte en butik i stan! Undrar vilket som drar in mest pengar om man har annons i tidningen eller ett länkprogram mot erotiska sidor?!?! Jag tror att man tjänar mer på en online affär än en butik alltså! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Hur det än är så dyker det upp massor av nya shoppar på svenska marknaden hela tiden, det positiva är att ungefär lika många försvinner i samma takt. Många verkar tro att "bara jag har en erotikshop på internet" så kan jag luta mig tillbaka och tjäna grymma slantar, riktigt så funkar det inte. För att svara på ursprungsfrågan så har jag ingen större lust att dela med mig med bra argument för att se ytterligare en konkurrent dyka upp. *sorry* // Mats |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|