FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjenare,
har hållit på ett tag med en Facebook applikation. Jag skulle behöva lite konstruktiv och !destruktiv! kritik på den. Applikationen är som en träningsdagbok. Man kan lägga in träning som man har gjort och jämföra med sina kompisar. Applikationen hittar ni här: http://apps.facebook.com/trainingbook/ Vad tycks om idéen? Vad tycks om designen? Vad tycks om funktionen? Vilka funktioner skulle du vilja se i applikationen? Uträkning av brända kalorier.. kommentera varrandras träning.. m.m. Försök bara inte göra MySQL injektioner :unsure: Tack så mycket på förhand ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kommer icke in på sidan.
Nu så, funkade det. Verka som man måste bli medlem på facebook också ^^ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tog en liten snabbkoll. Tyckte de verkade sjysst! Ska tipsa min kompis som är träningsfreak om din applikation.
Fick dock ett felmeddelande som lyder: Your friends today Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/web28141/domains/roosstudios.com/public_html/facebook/TrainingBook/index.php on line 664 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Prova lite grann.
Installera på min sida - skrev in 1h och 10m på tiden - aktivitet gym och kondition - och på reps skrev jag armar och det ända som syns på sidan är.. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Testade lite att skriva in bokstäver eftersom att det är meningen att man ska skriva siffror i det fältet och sedan välja km/m/miles/yards/amount (antal.. armhävningar typ). ![]() Förstod att det var otydligt nu, har markerat olika delar i "lägg till" med * och text längst ner. Är det tydligare nu? Citat:
![]() Citat:
-- Måste bara tilläga (eftersom att jag inte kan redigera mitt första inlägg) att det krävs att man är registrerad på Facebook för att kolla applikationen. Samt att man installerar den. Jag gör inte detta för att samla användare till applikationen! Ta gärna bort den efter att du har kollat, om du inte gillar den såklart! ![]() Fortsätt kritisera! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag skulle gärna vilja se att man kan lägga in hur många set (nu ser jag bara reps) man har gjort och eventuellt vad för typ av set man har gjort och för vikt man körde.
Typ som en träningsdagbok: Bänkpress 8x3 - 60kg Hantelpress 8x4 - 25kg Flyes 8x3 - 17.5kg osv Betyg hur man tyckte träningen gick och på styrka, motivation, energinivå osv. Kan man ha en skala mellan 1-10. Och att man kan skriva i varje dag och det loggas. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Alltså, distans i en ruta och sets, reps, vikt i en ruta? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bättre men jag skulle vilja se mer alernativ. Som nu om inte jag har misstagit mig kan man bara skriva vad man har gjort 1 övning å det känns lite snålt.
![]() Den här bilder kommer från profilen, ser ut som tiden inte stämmer. ![]() Ska jag vara ärlig så gillar jag ditt lilla app men meeer alernativ om du vill satsa på den hehe ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det om bara 1 övning har jag tänkt att man lägger in så att 1 inlägg = 1 övning. Ex två olika övningar: Bänkpress 4x10-50kg Hantlar 2x25-10kg och inte som Gym. Men.. jag kanske borde kategorisera aktiviteterna, alltså. Man väljer från en drop-down tex. Gym, Bollsport.. Så får man från en annan drop-down välja aktiviteter som är inom den kategorin? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske göra så att man kan få en "skriv ut" fil ?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|