FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
700kr bjudet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Flitig postare
|
alexn: Auktionen avslutades kl 12.00 idag. Tyvärr.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den som köpte den, måste prioritera dyra onödiga produkter högre än att göra en egen bra hemsida för de pengarna
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det känns för övrigt tryggt att vi har fått ytterligare en rättrådig smakpolis på WN. En sådan som förstår vad som är nödvändigt och vad som är onödigt här i livet! Klippt från den rättrådiges hemsida: sasserdude: var kan man köpa kaffe billigt? ragnar: vart tog brudarna vägen? flowerhun: helsike vad det regnar här uppe då. tennolof: fan vad det är gött med revbennspjäll. gunde: ut å åka skider i lappland då! Vilka fantastiska klokheter! Känns nödvändigt och riktigt djupt! Men så sker också allting under epitetet: WHAT WE THINK, WE BECOME. Så mycket töntiga tankar; måste ju således ha lett till ett tillskott av ett antal ...... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
wwww: Du har PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ville ha lite tråkig humor bara. Så jag är ledsen att inte sidan lanseras på en sekund, det var bara lite ur shoutboxen ![]() Du är välkommen att besöka min hemsida när den är klar om du vill ![]() PS: var det, det sämsta du kunde hitta på min sida? då får jag bara tacka ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|