FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Lite off topic:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Administratör
|
Delade denna tråd från smslandet.se
Det heter My Toolbar finns att ladda ner på www.text-reader.com. Kostar €86.29 när jag skriver. Går att prova en månad först. Du anger bara adress till en vanlig htmlsida i programmets inställningar så visas den i toolbaren. Enkelt.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eller så gör man en egen i valfritt programmeringsspråk (exempelvis: Vb, vb.net, delphi etc)
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns färdiga tutorials, hur tror du google gör ?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan väl inte ta så lång tid att göra en sådan (förutsatt att man kan tekniken för att just få den i webläsaren). En http request mot server, toolbaren får ett svar som den visar. Den är ju bara en "dum" klient...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
//Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Nykomling
|
Är det någon som har nån bra länk till nått exempel/tutorial för hur man progammerar en egen?
Jens din variant låter ju intressant, men har du möjlighet att göra sökrutor etc ala google? //Mattias |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
www. planet-source-code.com/vb/scripts/ShowCode.asp?txtCodeId=41922&lngWId=1 (komplett source till vb)
www. codeguru.com/Cpp/COM-Tech/atl/misc/article.php/c3583 (för programmeraren) www. codeguru.com/resources/Controls/Toolbar/ (massvis med länkar om toolbars) Saknar du vb eller kunskapen(även fast sourcen finns längst upp) så tveka inte kontakta mig, jag fixar en åt dig! Ps. Gratis är gott. //Joel |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|