FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej alla WNare. Det är nu dags att sälja så gott som rubbet då jag har bytt branch och har inte tid med internet längre.
Jag säljer hälst allt i ett paket eftersom de kompletterar varandra mycket bra och rankar bra på google med varandra. Inga skambud tack! Då får de hällre ligga och ticka in pengar. Jag vet att de är rätt dåligt kodade, men de har lite besökare och är väldigt bra googleoptimerade. Endast seriösa köpare får mer info, dvs de som kan betala i trakterna xx'xxx & xxx'xxx kr. Här kommer listan: Roligabilder.org - ca 1'500'000 adsensevisningar förra året - etta på roliga bilder Roligafilmer.net - ny sida, ca 2500 adsensevisningar per dag -tvåa på roliga filmer programmerad av skillav indier. Stubinen.se -över 1'000'000 adsensevisningarförra året - bra ranking på massor, tex roliga filmer, roliga bilder, välgörenhet, humor, roliga historier och allt vad det är. Bilder-nu.com - ca 800'000 adsensevisningar förra året - bra rank på bilder Roligahistorier.org smygbilder.se & smygfilmer.se Bigsize.org Onlinespel.biz Thailandsresor.net loveparade.nu jup.se inkl licens för cms. Mer eller mindre bara domäner: diabla.se danceaddict.se 7x.se vvl.se 4q.se eblogg.se onlinebanken.se slumparen.com, .net, .se negerboll.net pleather.se spandex.nu högtalarkabel.se internetmiljonär.biz mästervärk.se rökförbud.se övervakning.info , .biz Diabla.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Visningar i all ära men vad är det för inkomster på sidorna respektive utgifter för server/servrar? Det går inte att ge ett relevant bud utan att känna till den informationen.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Tråkigt att du lämnar Internet, lycka till i din nya bransch. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Pma gärna inkomster till mig med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
PM har skickats till de som ville ha.
Utgifter kan jag säga täcks av de inkomster jag inte ens tagit med. Tex från double och affliator. Glömde säga att jag haft betalande annonsörer på olika sidor under samma tid. Inte så stora summor men ca 5000-10000kr extra förra året. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
OK, första budet har lagts och det är på 22'000kr för rubbet.
Det är inte aktuellt att sälja för det, ni får allt höja med 10'000 per bud nu. Utan arbete drar jag in 22'000 på under sex månader och jag är INTE i behov av pengar. Så isf får de lika gärna ligga. Dessutom värderar jag länkkraften högt till min kommande webbshop. Bilder-nu.com online sedan april 2002! Listad i Dmoz. Stubinen.se online sedan dec 2003 Smygbilder.se online sedan aug 2003 Mina sajter användes av mig i SEO-SM och jag låg etta-tvåa ett tag, men hade inte tid att slutföra tävlingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Inte för att göra någon besviken, men jag tror inte man kan räkna med att en sida med oförändrat antal besök kommer att dra in lika mycket i reklamintäkter de närmaste åren som de har gjort de senaste åren. Jag minns hur det var år 1999-2000. Reklamintäkterna steg och jag tänkte att jag skulle kunna leva gott på reklamintäkter från webben. Sedan började kurserna på börsen sjunka, annonsinvesteringar minska och lågkonjunkturen kom. Nu har jag väldigt många mer sidvisningar men tjänar fortfarande inte extremt mycket i reklamintäkter även om det har ökat de senaste åren. Men nu har kurserna på börsen börjat sjunka och mycket tyder på lågkonjunktur. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är intresserad, skicka mig gärna PM med mer info.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag såg att du ville sälja allt hälst, men om man bara är intreserad av några är du villig att sälja då dom?
Isåfall vill jag ha mer information till pm om dessa domäner: Stubinen.se onlinebanken.se slumparen.com, .net, .se jup.se Thailandsresor.net som sakt skicka så mycket info du kan om dom. jag kan ta det via pm här eller via msn/mail på: fredrik (at) fredly.se |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|