FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Pitbullforum.se
Baserad på Simple Machines Forum SMF. Egen design baserat på SMF:s default theme. Just nu: 72583 inlägg i 6218 ämnen av 856 Medlemmar. Forumet sköts till stor del av frivilliga moderatorer. Blygsamma inkomster i dagsläget (någon dollar per dag) För forumstatistik: http://www.pitbullforum.se/index.php?action=stats Webalizer Monthly Statistics for January 2008 Total Hits 1763677 Total Files 854353 Total Pages 554439 Total Visits 25655 Total Unique Sites 6284 Total Unique URLs 27837 Total Unique Referrers 9039 Total Unique User Agents 619 Avg Max Hits per Hour 2721 11044 Hits per Day 65321 109735 Files per Day 31642 46097 Pages per Day 20534 32296 Visits per Day 950 1220 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hej!
Vad har du tänkt dig för pengar? Vore intressant att få redan på ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Undrar jag med, vilken prisklass talar vi om?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Aktuellt bud: 21 000 SEK
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Förhandlingarna är avbrutna med dansken som bjöd 21 000 för sidan. Vi var inte alls överens om villkoren för den fortsatta driften av sidan.
Jag kanske skulle ha nämnt i ursprungsposten att jag ej kommer att sälja till någon som köper siten kortsiktigt av seo, spam, nyhetsbrev, eller andra oseriösa skäl. Den nya ägaren ska ha som ambition att driva forumet vidare. Hur det drivs i detalj lägger jag mig inte i, men pitbullforum.se ska även i framtiden vara ett forum för pitbulls, allt annat är ointressant. Jag vill överlämna forumet med gott samvete inför forumets medlemmar. Vid försäljning kommer ett avtal att upprättas där köparen förbinder sig att driva forumet vidare. Om avtalet bryts: I will hunt you down... Så... Vi kör väl ett varv igen. Om du alltid har drömt om att frottera dig med Sveriges pitbullägare så har du nu chansen att bli lycklig ägare till Nordens, ja kanske Europas största pitbullforum. Bud i tråden eller via PM, det går också bra att slå en signal för den som så önskar. 070-454 84 76 /Stefan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Högsta bud just nu: 10 000 Kr av budgivare som avser att driva sidan vidare.
Lägger in lite lök på laxen också: Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Uppdatering:
Sidan finns kvar och Google harvar på. 6400 sidor är indexerade. http://www.google.se/search?q=+site ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|