FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Banned
|
Ja. Följer man reglerna vad man kan förstå och inläggen blir borttagna gång på gång, måste man fråga sig om det beror på att moderatorerna inte är oberoende, de kanske följer sina egna intressen?
Jag blir förbannad! Nej Webmaster Network kan inte anses som ett seriöst forum, tyvärr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Skapa en tråd där du säljer domänerna och inte 5 trådar och en domän i varsin tråd, det är bara jobbigt. Hade jag varit moderator på forumet så hade jag gett dig en klar varning för det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En moderator plockade bort min säljestråd för att det var för många forumtroll som hade åsikter som inte hade i tråden att göra. Men han skickade ett PM och berättade varför han tog bort tråden och sa att jag kunde starta en ny om jag ville. Så tycker jag alla moderatorerna borde göra när dom kastar bort aktiva trådar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Banned
|
Jag hade från början inte tänkt att sälja flera domäner. Jag la ut 2st först. Sedan hade jag 3 andra domäner i en annan kategori som jag vill sälja.
Jag la ut dom en och en eftersom jag personligen föredrar att se domännamn direkt i rubriken. Sedan frågade jag om det okej, men fick inget svar. Då samlade jag de 3 nya domänerna i en ny tråd men även denna togs bort. Jag tar hellre en varning än att inte få svar vad som händer. Jag hade absolut ingen avsikt att spamma. Då hade jag nog istället skapat en omröstning och döpt den "Vilken av mina domäner har bäst namn" och samtidigt lagt ut annons på Blocket och Miss Domain.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Banned
|
Återigen har det hänt. VEM FAN RADERAR MINA TRÅDAR UTAN ATT MEDDELA? SKÄRP DIG!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
De borde ge en varningar, ja. Dålig stil annars.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
![]() |