FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tänkte dela med mig av min lilla fylle tattoo.
![]() Innan ni kollat kan jag ju säga som så här.. Det ska tattueras över, ha bokat in tid hos en riktig tattuerare (Innan jag gjorde denna)..som kommer täcka över den lätt..så jag erbjöd lite skinn till en kompis att tattuera där den andra kommer ändå täcka. Det va hans första tattoo han ha gjort och han va full.. :blink: Alltså ingen skada skedd egentligen. Bara påbörjad alltså konturer och lite lite ifyllnad.. Borde jag skriva med att inte göra detta hemma själva? ![]() http://i30.tinypic.com/ny8get.jpg (Sorry för den dåliga bilden, mobil kamera) Bilden är så stor så få bli länk. Få väl hoppas jag bjöd på lite söndags skratt nu :lol: (Tribal mönstret kommer ifrån deviantART så inget hemma gjort av mig/han) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Har aldrig tatuerat mig på fyllan eller bestämt mig när jag har varit full.
Motiv har jag bestämt när jag har varit nykter. Har 7 st som är gjorde i Thailand, Koh Samui/ Lamai beach. Edit: Glömde bort min första tatuering som jag gjorde i Tel Aviv när jag hade leave från FN. Den gjordes i fyllan av en hasch rökande tatuerare ![]() Den blev inget bra, så den tatuerades över i Thailand. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Här har vi min ena tattuering, som var impulsiv:
![]() (Det är en smily för de som inte kopplade) ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
eliasson, en sådan tatt måste jag göra också
![]() Har också funderat på att tatuera på vänstra skinkar en djävul med spade som skottar in i kol i rumpan ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Näh, ingen fylletaturering här heller.. Men var nära att göra en i thailand, var väl tur att man hade snälla vänner som hindrade i det sista :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man ska göra en tatt, så ska man vara helt säker på att man vill ha den på sin kropp hela livet ut. Själv har jag aldrig gjort några förhastade beslut om en tatuering, förutom den jag gjorde i fyllan i Tel Aviv.
När jag har bestämt mig för att göra en så har jag alltid letat efter motiv nogrannt som jag känner mig bekväm med. Samt att jag känner detta motiv kan och vill jag ha på min kropp resten av livet. Alla tatueringar jag har är för min skull. Jag tycker det är snyggt med dom, men det är inget jag skyltar med. Inga motiv nedan för armbågen. Dom enda du ev kan se är 2 st som sitter på respektive underben/vad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Finns värre ... http://ziza.ru/2008/01/28/neudachnye_tatu_...u__18_foto.html
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Två tatueringar (utan fylla).
Hela vänster arm och en lite mindre under naveln. Totalt ca 15 timmar hos Fairlane Tattoo... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Bild nummer två.
|
||