FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, och just av den anledningen undrar jag =)
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Du får fråga varje då, Loopia kanske vill tjäna ränta på dina pengar och väntar in i det sista?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågan är kanske lite luddig? :P
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att det är ett intressant ämne. Har man värdefulla domäner så vill man gärna ha lite marginal vid förnyelser. Jag har irriterat mig på exakt samma sak under flera års tid.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Det är inte ombuden som håller på pengarna skulle jag tro, minns inte om det var i Bineros eller Loopias blogg som man kunde läsa om hur (dåligt) IIS system för förnyelse fungerade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
När de tgäller .se är det ju lite annorlunda.
Problemet(en) med dem har ju varit nu när de gått över till e-postavisering där många kunders e-postadresser inte fungerat eller gått till fel person, nu har de ju insett problemet och gått tillbaka till avisering via vanliga brev igen, dock borde ju möjligheten att välja i vilken form man vill ha avin i vara enkelt och smidigt för alla parter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tror inte heller Loopia erbjuder möjlighet att betala för flera år framöver? Kom på att jag kan tala om att på Directnic.com så kan man dels betala för flera år åt gången och dessutom så förnyas domänen direkt när betalning gjorts. Och, nej, frågan var inte luddig =)
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|