FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
ifrån http://internetworld.idg.se/2.1006/1.140869 som skriver om bycom.se:
"Funderingar på att starta eget? Varför inte köpa ett redan etablerat företag istället? I veckan lanserades marknadsplatsen ByCom.se - ett sorts Hemnet, fast för företag." vore skönt om köpande & säljande av företag kunde samlas på en plats, så man slipper kolla wn, seo-forum, blocket, missdomain m.fl |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Intressant. Ni som minns så starta jag ju ftrade (foretagstradering) redan 04. Enkel design och enkel kod med gratis annonsering. Det blev tyvärr ingen hit då vi inte hade tillräckligt med budget för att nå ut och marknaden då inte var mogen för en sådan site. Svårt att tro att blockets del som heter "affärsöverlåtelse" kan slås ut.. Vi får se och hoppas!
Snygg design för övrigt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Är det inte precis detta Bolagsplatsen (www.bolagsplatsen.se) gör sedan några år tillbaka.
Fast betydligt innehållsrikare .... För övrigt tycker jag att "bycom.se " är ett väldigt krystat domännamn/varumärke. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skall jag vara ärlig så vad är ByCom.se för skräpsida?
Jag gillar bäst bolagsplatsen.se där är det mer samlat än att man skickas runt på sidor som bycom.se görs... Men dom skall ha ett lycka till med sidan iallafal.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Gammal tråd men rykande aktuell ändå.
Finns en del intressanta webbplatser till salu för den hugande spekulanten på http://www.bolagsplatsen.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||