FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Skulle uppskatta om jag kunde få lite feedback på ett projekt jag har med mitt nya forum Span ienfo ru m.se - tack på förhand!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Svårt att ge feedback, visst idéen om ett forum om spanien kan vara bra, men du får nog anstränga dig lite mer än att bara köra starnadrmallen och klistra in en logga i en färg som inte ens passar forumet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skriv en lista på specifika saker du vill ha feedback på, annars misstänker man att du bara vill göra gratisreklam för sidan.
Loggan var inte vacker. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser mest ut att vara standard vBulletin och en ful bild som logga. Jag tycker att du ska lägga ner lite mer energi på sidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
japp förstår helt, loggan, om man kan kalla det för detta, så las den bara upp under tiden jag jobbar med en proffsigare sådan. Finns det ngn sida på internet där de erbjuder en att göra en en logga? Skulle ha skrivit att ni kunde bortse från den
![]() Vet kanske att ämnet reseforum/destinationsforum vid första anblicken är en aning uttjatat, men har faktiskt inte hittat ett enda som en inriktat på Spanien, största utlandsdestinationen för svenskar i alla kategorier om jag inte har fel, så tror själv på idén, men det kräver en hel del jobb. Inser att det bara är en standardmall Vbulletin och så, det svåraste och avvägningen som jag just ville ha lite vägledning med är forumkategorierna, man vill ju ha heltäckande ämnen men de får dels inte gå in i varandra och dels ej ha för många forum, där resultatet blir att det enbart ligger ett par stycken trådar i varje kategori. Jo en annan sak också, var bör man sätta gränsen för egenreklam och så, har en tråd som skapats där det typ står, hej, vill tipsa om denna sida för att boka hotell på mm.... och så anger han en länk. Bör man se detta som reklam eller han av vänlighet vill tipsa andra medlemmar om bra och billigt boende? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
/Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Är det inte redan en tråd uppe om just "SpanienForumet.se"?
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ok tack ska kolla på det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Du skulle kanske börja med att ta och skriva egna regler för ditt forum istället för att regga dig och sedan kopiera regler direkt av från ett forum som jag driver!!
WN är ett bra forum för att få tips och idéer, men de flesta tycker nog lika lite som jag om personer som kopierar text rakt av från andra! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|