FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ska öppna en köp sälj sajt med ett super-script-när-som-helst, har mycket stora problem med namnet!
Så därför undrar jag ifall nån som kan ha ett ledig domän-namn som ska avyttras ?? Namnet bör inte påmmina så mycket om köp och sälj då det är utjatat "skapar rysningar i hela kroppen" :P Det gå även att komma på ett namn som jag kan registrera själv... Är det nån som har nått roligt förslag pm gärna tar jag det förslaget, så erbjuder jag 500kr för tipset eller domänen... och självklart gratis textannonsering :wacko: <_< |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
annonssida.se
tror knappast man får tag på mer passande namn, kom med bud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
somhittat.nu ledig och nästan gratis
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Gasell.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
om du kollar in i Köp- Sälj sida säljes så hittar du ett riktigt bra namn faktiskt (Sen har du ju ditt egna script men den sidan är redan klar med design osv..)
De flesta bra namn är upptagna men om jag ska komma på något random lite snabbt så, hittavara.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
bra tack för förslagen ...gärna mera förslag :wacko:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tror du verkligen att du har något nytt att komma med så satsa hårt på att branda ett unikt och udda namn istället för att slåss med 100 andra sidor med ordet annons(er) i sig...
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Pixelstorm vet, annars hade jag köpt domänen själv :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
tack för förslagen ...... namnet är hittat....
![]() ps: skyll inte på mig ifall nån tar förslagen som ni har lagt in.. roligast var ju "hittavara" :P ett underbart namn som är helt oanvändbart ? :lol: |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|