FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
japp exakt min tanke vid reg utav domän. Men skulle apple höra av sig skulle jag självklart byta domän.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Har fått några som vill köpa sidan nu. Sätter köp nu pris på 2400 kronor. (fått bud på 2000 kr) Men bjuder ingen 2400 kronor så kan jag behålla sidan själv. Tänkt mycket på saken, tror att den kan utvecklas ytterligare. Men som sagt. Håller dörren öppen till lördag 16.00
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
2200 kr bjudet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
inget bud på 2400 kronor. Så jag behåller sidan själv.
mvh Sohail |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
han drog sig ur -.-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
men var det inte du som skrev "Håller dörren öppen till lördag 16.00"?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej visst har du en trevlig sida också men jag förstår inte vitsen att inte direkt slå till på iphonesverige.com eller se. Själv så fick jag ju 2 sidor stängda förra veckan ang copyrigt, men det är inget jag grinar blod för. Sidorna har varit uppe några år så det har gett bra resultat. Så varför heta ifone? Söker på iphone och hittar inte dig någonstans så vem söker på ifone? Kanske är det bara kompisar som hittar din sida och dom som har sett detta här på WN. Så för min del är inte sidan värd mycket. Snygg är den men vill du ha besökare så får du nog prova ta det orginal namn och se vad som händer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
repoman: Fick ett bud på 2500 kronor
Men eftersom att jag tycker att sidan har mer potential så behåller jag den, Visst besökarna kanske kommer från wn... Men det mesta du säger är inte trovärdigt... Jag riskerar hellre att INTE bli stämd utav apple... så jag håller mig till ifone.. mvh |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|