FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sen finns det ju också dom som har sajter utan några tankar på att tjäna pengar på dem.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Hade jag haft en enkel formel för hur man gör hade du lkunna få köpa den billigt
![]() Skäm-å-sido, att bygga upp ett forum tar tid! Börjar du från noll skulle jag rekomendera att satsa på att få en kärn-grupp av användare, behöver bara vara 3-4 stycken, kompisar eller kollegor kanske? (vissa använder här betalda användare eller fejk-användare, sen får man säga vad man vill om det) När kärn-gruppen finns gäller det att starta och hålla igång små diskussioner hela tiden, på så sätt ökar du chanserna att kommande besökare faktiskt stannar och väljer att delta. Det här kan gå riktigt trögt men trägen vinner! Den andra stora biten är ju att bedökarna ska hitta dit och här finns det mikjoner knep. Annonsera, byt länkar, kontakta andra i samma bransch osv osv. Svårt att se nån röd tråd hur lyckade forum har gått till väga, men många har funnits med väldigt länge eller varit unika på sin marknad. "Även det högsta tornet börjar vid marken" Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
skicka DR utskick till föreningar klubbar mm inom det område du skapar forum om! Det försöker jag göra iallafall, har samma problem. Mkt jobb, men skam den som ger sig.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|