FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjoho, den 1 feb får jag tillgång till ett kontor i borås på Skaraborgsvägen 21, det är i ett kontorshotell som Klövern äger. Sitter ca 14 företag på samma våning. Lokalerna är fräscha och ligger riktigt bra i stan, nära till knalleland och till centrala stan. gångavstånd.
Det rum jag hyr är 17 m2, dvs det får plats max 3 personer. I hyran ingår bredband 5 mbit (fiber direkt in i huset), parkering direkt utanför, kaffe, städning, konferensrum mm. Jag kommer att betala ca 3200 kr ex moms för detta rum, men om någon vill hyra in sig så får ni det för en tusenlapp/mån (kan diskuteras). Det jag söker är väl någon som kommer att vara på kontoret, dvs inte en person som jobbar hemifrån 3 dagar i veckan. Själv kommer jag att vara på kontoret mellan 8-10 timmar varje dag. (9-18 eller nåt). Det viktigaste av allt är att du är social! hmm....du kanske även bör vara mellan 20 - 35 år också... jag är själv 28. Om du är sugen eller kanske känner någon som är sugen så är det bara att slå en signal till mig. Tel: 033-120669 Mob: 070-2389166 Msn: [email protected] |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|