FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Eller är det som saflund tror, att det enbart har med trafiken att göra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror snarare att det handlar om att webbhotellen inte vill liknas med den sortens verksamhet. Tror dom är rädda att tappa andra kunder om dom får en "ful stämpel" på sig som ett porrhotell...
![]() Om det skulle gälla rusningstrafik och risk för köbildningar så är det väl bara att ta bra betalt av porrsajten, precis som för andra högtrafikerade sidor...Annars kan man ju alltid skriva specifika avtal för detta. Porr säljer och pengar i branschen finns det gott om.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Dom (hotellen) vill hemskt gärna tjäna (våra) pengar utan att det syns... Citat:
Jag respekterar alla som inte gillar porr till fullo, men jag förväntar mig att bli respekterad även om jag säljer porr. Lite of topic: Hur många här på WN har en "porrdomän" i sin samling, eller man kanske skulle ställa frågan: Hur många vågar tala om att dom har en i ett eller annat syfte, typ spekulation, trafikdrivare eller annat, vad vet jag... // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men tillbaka till frågan så är jag 99% säker på att Netland.se hostar porrsidor, om dom inte har slutat med det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det finns ett gäng med webhotell som tillåter porr, sålänge man håller sig inom sveriges rikes lag.... I den bemärkelsen kan man ju säga att det beror på vad för sorts porr man har... för vissa sorter håller sig inte till lagarna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|