FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är ett enskilt företag som heter Website Factory Sweden. Företaget innehar F-skattesedel.
Behöver snygga ikoner till min hemsida. Behöver för det första 5st ikoner som ser bra ut i ca 30x30px. Ikonerna ska illustrera det menyknapparna står för: - Start - Skapa hemsida - Om företaget - Kontakt (Ej telefon) Sedan vill jag ha en lite större bild ca 250x200 som ska ligga på min startsida och illustrera det hemsidepaket som är min produkt. Jag vill dock inte att bilden ska vara ett paket. Hellre att det är någonting i stil med flera ikoner (stora) samlade. Det ska illustrera att man får följande: - Hemsida - Administration/kontrollpanel Sedan får det gärna vara med följande om det går: - Gratis prova-på period - Hittas lätt av sökmotorer, såsom Google - Fri support - Drift Bilderna ska vara tydliga, fräscha och gärna med mycket ljusgrå/vita färger men såklart med inslag av andra färger där det kan tänkas behövas. Budgeten nu tillåter bara hundralappar egentligen. Så max 1000 kr. Vill dock gärna se bilderna innan jag betalar för dom, hur nu det brukar gå till? AV: Peter Westerlund Website Factory Sweden (870430-0113) [email protected] |
||
![]() |
![]() |
|
|