FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Jag behöver en biladapter/ciggladdare till min laptop DELL inspiron 2600. Någon som vet vart det går att få tag i en sån? Förutom hos DELL? Det är ingen vanlig "standard"-sladd.. se länk. ->Tryck Här <- :P lite otydlig bild, går att se vilken typ utav sladd det är ändå.. tror jag. Tackar.. Mvh/Alper |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tror inte det finns någon speciell sladd för cigguttaget, dock finns det många sorters 230-uttags-emulator som du kopplar din vanliga laddare till, de brukar klara 150Watt vilket räcker gott till en laptop.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har flera gånger sett multiladdare för just bärbara datorer till bilen. De hade ca 15 olika hanar och varav en iaf passade till min bärbara.
Kostar från 300 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Isåfall får du gärna säga till vart man kan hitta en till den ovan nämnda dellen eller en Compaq Evo N610c
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag vet inte om de hade någon anslutning till den nämda datorn! Kan ju passa på att tillägga att det är grymt skönt att se på en film i bilen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Köpte en ifjol hos Clas Ohlson som funkar bra (adapter ingick) både till min IBM Thinkpad och sambons Toshiba. Kostade ca 300:- inkl. moms. Vet dock inte om den passar Dell.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Är det en sådan du menar Helena? |